divendres, 19 de juny del 2009

ODIU LES TOVALLOLES DE PLATJA AMB BUTXACA



Que ens passa enganchats a la pantalla, tots vivim les reds socials, la globalització de les amistats puc parlar amb gent de l'altre punta del món i seguir el contacte amb la Carla que viu a Portsmouth (U.K.) o amb la Donna de Greystones(IRL).

Primer va ser el messenger en forma de chat on tots varem caure i parlavem amb els nostres amics, familia, desconeguts etc..
Em comunico més amb el meu germà per el msn que no pas cara a cara tot i que estem a quatre portes...estem roçant l'absurditat per no dir sobre passant-la.
Però ara cada cop que obro el safari la pagina que introdueixo és el facebook, sóc adicta i mira que encara tinc treballs ha fer de la universitat, tot i així van passant les hores mirant fotografies de gent que ni conec, xafardejant sense por que algú em descobreixi per què tothom fa el mateix...
som bandolers a petita escala, a escala legal.
Això fa que estiguem més a casa?
en tot cas seria un fàstic

m'estic plantejant tancar-lo per què m'està fent més mal que bé.



amb els colegues cara a cara si està millor
amb vi 
o CAVA!